Jak nastartovat affiliate podnikání v roce 2017

Živé školení od Pánů Reklam - první svého druhu

Proč to tam sakra nepadá?

Cinká to? Pořád ne?

Kde soudruzi udělali chybu, lámete si hlavu. S nadšením jste rozjeli affiliate podnikání a začnete snít o tom, jak naložíte s prvními kapříky na vašem účtu. Jenže ouha. Pošilháváte po monitoru stále častěji a pořád nic. Žádná konverze.  Nebo žalostně málo, čili jakoby nic.

Možná i vy děláte některou z nejčastějších chyb začínajících affiliate podnikatelů.

Pojďme se na ně teď podívat pěkně zblízka.

1. Nemáte vlastní obsah

Zkuste se podívat na své podnikání z pohledu příjemce reklamy. Jak na vás působí, když otevřete Facebook a v příspěvcích i v bočním sidebaru naskakuje jedna reklama ke stejné kampani za druhou? Nejspíš rychle najíždíte myší na křížek vpravo nahoře a snažíte se nezvané reklamní vetřelce vyhnat ze své obrazovky. A ani si nezjistíte, co vám vlastně kdo nabízí.

A jsme u jedné z nejčastějších chyb affiliate podnikatelů: Neodlišíme se a propagujeme to samé a stejným způsobem, jako deset jiných partnerů. A pak se divme, že naše reklama nezabírá!

Co s tím?

Buďte jiní. Buďte sví. Vytvořte si vlastní obsah, vlastní magnety, vlastní databázi. Zapomeňte na vzorové šablony, e-maily a zkopírovanou databázi. Affiliate neznamená, že nebudete dělat nic a peníze naprší samy od sebe (no, možná později :)). Pro začátek nakopněte svou kreativitu, pište články, točte videa, hrajte si, zkoušejte… Vlastní obsah vás odliší a lidé si vás lépe zapamatují. 

special

2. Nezjistíte si nic o kampani, do které se pouštíte

A bude tahle kampaň fungovat? Jste na vážkách, dumáte, jestli se do ní vůbec pouštět. Křišťálovou kouli vám sice nikdo nepůjčí, ale i tak si můžete dopad kampaně poměrně dobře otestovat.  Podívejte se na konečný produkt kampaně „z druhé strany“ – z perspektivy trhu. Otestujte si ho. Napište třeba článek a zjistěte, jak na něj bude publikum reagovat.

Je pravda, že existují okruhy témat, která se dlouhodobě těší velkému zájmu (hubnutí, pojištění, finance). Nespoléhejte ale na to, že zamáváte fotkou ultraštíhlé modelky s titulkem „zhubni do plavek“, a konverze se jen pohrnou. V online světě se totiž trendy mění, jen to hvízdne, a co je teď in, bude možná už za pár hodin out.

Affiliate začátečníci se často podobají podomním obchodníkům, kteří běhají ode dveří ke dveřím a snaží se prodat své báječné vysavače, aniž by si zjistili, že ve městě není zavedená elektřina.  Nebuďte jako oni, nestřílejte naslepo a osahejte si půdu, na kterou chcete vstoupit.

Fajn, tak to bychom měli. Na cestě k affiliate snu jste zas o kus blíž k cíli. Jenže vy určitě chcete jít ještě dál a zjistit, jaké jsou další nejčastější chyby v affiliate podnikání. Že mám pravdu?

Tak dobře, máte je mít!
11 nejčastějších chyb v affiliate podnikání najdete ve videu na tomto odkazu. >>>

Komentáře